انکه دلت را شکست تاریخ تولدش یادت مانده انکه رهایت کرد تاریخ امدن و رفتنش را دقیق و انکه احساست را به بازی گرفت لحظه به لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری اما انکه دوستت دارد سطری در تاریخ زندگیت بنامش زده ای؟؟؟؟؟؟؟
حرفی نیست فقط مینویسم رفت ان احساسی که تو را دوست میداشت
Beğen
Yorum Yap
Paylaş
Daha fazla Mesajları yükle
Bilgi
11 Mesajları
Erkek
1361-06-03
Yaklaşık
مرا دچار چنین التهاب کرد و گذشت.... زمانه را بر سر من خراب کرد و گذشت... اهای!!!!!!!! بی تو خودم را به دار خواهم زد و گیسوان خودش را طناب کردو گذشت.....
رهــآخطیــبــــ
Yorum Sil
Bu yorumu silmek istediğinizden emin misiniz?