انکه دلت را شکست تاریخ تولدش یادت مانده انکه رهایت کرد تاریخ امدن و رفتنش را دقیق و انکه احساست را به بازی گرفت لحظه به لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری اما انکه دوستت دارد سطری در تاریخ زندگیت بنامش زده ای؟؟؟؟؟؟؟
حرفی نیست فقط مینویسم رفت ان احساسی که تو را دوست میداشت
Curtir
Comentario
Compartilhar
Carregar mais posts
Info
11 Postagens
Homem
1361-06-03
Sobre
مرا دچار چنین التهاب کرد و گذشت.... زمانه را بر سر من خراب کرد و گذشت... اهای!!!!!!!! بی تو خودم را به دار خواهم زد و گیسوان خودش را طناب کردو گذشت.....
رهــآخطیــبــــ
Deletar comentário
Deletar comentário ?