سلام میگم خدا کنه به برزیل بخوریم نه به اسپانیا چون آرژانتین که جلوش محک حسابی نخوردیم راحت اینم مثل نیجریه و بوسنی 10 تا زدیم انقد نارحتم شاید نتونیم برزیل رو 10 تا بزنیم ها چی میگن شما هم همین احساسو دارین؟
Мне нравится
Комментарий
Перепост
Загрузка заметок
Информация
1 сообщений
Мужской
О нас
بسیار با جنبه اصلا عصبانی نمیشم .همیشه زندگی رو زیبا میبینم همین کافیه