سلام میگم خدا کنه به برزیل بخوریم نه به اسپانیا چون آرژانتین که جلوش محک حسابی نخوردیم راحت اینم مثل نیجریه و بوسنی 10 تا زدیم انقد نارحتم شاید نتونیم برزیل رو 10 تا بزنیم ها چی میگن شما هم همین احساسو دارین؟
إعجاب
علق
شارك
تحميل المزيد من المنشورات
معلومات
1 المشاركات
ذكر
حول
بسیار با جنبه اصلا عصبانی نمیشم .همیشه زندگی رو زیبا میبینم همین کافیه