سلام میگم خدا کنه به برزیل بخوریم نه به اسپانیا چون آرژانتین که جلوش محک حسابی نخوردیم راحت اینم مثل نیجریه و بوسنی 10 تا زدیم انقد نارحتم شاید نتونیم برزیل رو 10 تا بزنیم ها چی میگن شما هم همین احساسو دارین؟
Gefällt mir
Kommentar
Teilen
Mehr Beiträge laden
Info
1 Beiträge
Männlich
Über Uns
بسیار با جنبه اصلا عصبانی نمیشم .همیشه زندگی رو زیبا میبینم همین کافیه