سلام میگم خدا کنه به برزیل بخوریم نه به اسپانیا چون آرژانتین که جلوش محک حسابی نخوردیم راحت اینم مثل نیجریه و بوسنی 10 تا زدیم انقد نارحتم شاید نتونیم برزیل رو 10 تا بزنیم ها چی میگن شما هم همین احساسو دارین؟
Respect!
Kommentar
Delen
Laad meer berichten
info
1 posts
Man
About
بسیار با جنبه اصلا عصبانی نمیشم .همیشه زندگی رو زیبا میبینم همین کافیه