شب تو اتاق تو تاریکی منتظر روشن شدن چراغ گوشیت باشی ...
یهو چراغش روشن شه ... قلبت بتپه ....
تاپ ...
تاپ ...
تاپ...
میری برش میداری ...
یعنی اونه ؟؟
رو صفحه میبینی ...
قلبت میشکنه ...
Battery Low ...
وقتی کسی نباشه قلبت رو شارژ کنه ...
چه فرقی میکنه ...
گوشیت خاموش میشه ...
آروم رو تختت کز میکنی ...
وتا خود صبح به خودتو بدبختیهات بد بیراه میگی...
````´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´´¶¶¶¢¢¢¢¶¶¶´´´´´▪▪▪▪▪❥ naz ´´´´1¶¶¢¢¢¢¢¢¶¶´´´´´ ´´´´¶¶¢¢¢¢¢¢¢¶1´´´´´ ´´´´¶¢¢¢¢¢¢¢¢¶¶´´´´´▪▪▪▪▪❥bahoosh ´´´¶¶¢• iiiiiiiiiiiii•¢¢¶´´´´´ ´´1¶¢¢¢¢¢¢¢¢¢1¶´´´´´´ ´´7¶¢¢¢¢¢¢¢¢¢¶¶¶´´´´▪▪▪▪▪❥ sheytoOn ´´´¶¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢¶¶´´´ ´´¶¶¶¶¶¶¢¢¢¢¢¢¢¶¶´´´ ´1¶¶¶´´¶¶¢¢¢¢¢¶¶´´´´▪▪▪▪▪❥ porroO:D ´¶¶¶´´´´¶¶¢¢¢¢¶7´´´´ 7¶¢¢1´´´´¶¢¢¢¢¶´´´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¢¢¢¢1¶¢´´´´´▪▪▪▪▪❥ mehraboOn ´´´´´´1¢¢¢¢¢¢¶7´´´´´ ´´´´´¢¢¢1111¢¶´´´´´´ ´´´´¶¶¢¢1111¶¶´´´´´´▪▪▪▪▪❥ delsoOz ´´´1¶¢111111¶´´´´´´´ ´´´´¶¢111111¶´´´´´´´ ´´´´¶¢111111¶´´´´´´´▪▪▪▪▪❥ razdar ´´´´1¶111111¶´´´´´´´ ´´´´´¶¢1111¢¶´´´´´´´ ´´´´´´¶1111¶¢´´´´´´´▪▪▪▪▪❥ ghabele etemad ´´´´´´¶1111¶´´´´´´´´ ´´´´´´¶¢111¶7´´´´´´´ ´´´´´´¶1111¶¢´´´´´´´▪▪▪▪▪❥ shoOkh ´´´´´1¶¢111¢¶´´´´´´´ ´´´´´¶¢1111¢¶´´´´´´´ ´´´´¢¶¢¢¢¢¢¢¶´´´´´´´▪▪▪▪▪❥ba janbe ´´´´¶¢¢¢¢¢¢¢¶´´´´´´´ ´´´´¶¢¢¢¢¢¢¢¶´´´´´´´ ´´´´¢¶¢¶1¶¶¢¶¶´´´´´´▪▪▪▪▪❥ bahal ´´´´´¶¢¶´´¶¶¢¶´´´´´´ ´´´´´¶¢¶´´´¶¢¶¢´´´´´ ´´´´´¶¢¶7´´1¶¶¶´´´´´▪▪▪▪▪❥ doOst dashtani ´´´´´¶¢¶1´´´1¶¶¶´´´´ ´´´7¶¶¢¶¶´´´´¶¢¶¶´´´ ´´´´¶¶¢¢¶´´´¶¶¢¢¶¶´´▪▪▪▪▪❥ lajbazo ye dande:D ´´´´¶¶¢¶¶¶7´´¶¶¢¢¶´
محمد مهدی
دل می جوشد از تنهایی یار و نیست که دستم را بگیرد
که در این سرمای روزگار وجودش دنیای مرا گرم کند
Ellimina il commento
Sei sicuro di voler eliminare questo commento ?
عاطفه
Ellimina il commento
Sei sicuro di voler eliminare questo commento ?
شاهين آسمان
Ellimina il commento
Sei sicuro di voler eliminare questo commento ?