لبخند که می زنی از پس رنج ها …چنان شیفته ام می کنی که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم و باز هم پیروزم !!
خوشحالی یعنی داشتن دوستان فیسکوبی
در شب کوچک من , افسوس باد با برگ درختان میعادی دارد در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست گوش کن وزش ظلمت را میشنوی؟ من غریبانه به این خوشبختی مینگرم من به نومیدی خود معتادم گوش کن وزش ظلمت را میشنوی؟
مهربانی جاده ایست که هرچه پیشتر روند, خطرناک تر میگردد,نمیتوان بازگشت امالحظه ای باید درنگ کرد و شاید چندگامی به بیراهه رفت
Yorum başarıyla bildirildi.
Mesaj, zaman çizelgesine başarıyla eklendi!
50000 arkadaşınızla ilgili sınırınıza ulaştınız!
Dosya boyutu hatası: Dosya limiti aştı (92 MB) ve yüklenemiyor.
Dosya yüklenemiyor: Bu dosya türü desteklenmiyor.
Yüklediğiniz resimdeki bazı yetişkinlere uygun içerik tespit ettik, bu nedenle yükleme işleminizi reddetti.
Resim, video ve ses dosyası yüklemek için profesyonel üyeye yükseltmelisiniz. Pro'ya yükselt