Mi piace
12 anni fa - Tradurre

لبخند که می زنی
از پس رنج ها …
چنان شیفته ام می کنی
که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم
و باز هم پیروزم !!


Mi piace
12 anni fa - Tradurre




خوشحالی یعنی داشتن دوستان فیسکوبی

Mi piace
12 anni fa - Tradurre

در شب کوچک من , افسوس
باد با برگ درختان میعادی دارد
در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟
من غریبانه به این خوشبختی مینگرم
من به نومیدی خود معتادم
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟

Mi piace

مهربانی جاده ایست که هرچه پیشتر روند, خطرناک تر میگردد,


نمیتوان بازگشت امالحظه ای باید درنگ کرد و شاید چندگامی به بیراهه رفت

Mi piace