Мне нравится
12 лет назад - перевести

لبخند که می زنی
از پس رنج ها …
چنان شیفته ام می کنی
که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم
و باز هم پیروزم !!


Мне нравится
12 лет назад - перевести




خوشحالی یعنی داشتن دوستان فیسکوبی

Мне нравится
12 лет назад - перевести

در شب کوچک من , افسوس
باد با برگ درختان میعادی دارد
در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟
من غریبانه به این خوشبختی مینگرم
من به نومیدی خود معتادم
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟

Мне нравится
12 лет назад - перевести

مهربانی جاده ایست که هرچه پیشتر روند, خطرناک تر میگردد,


نمیتوان بازگشت امالحظه ای باید درنگ کرد و شاید چندگامی به بیراهه رفت

Мне нравится