Aimer

لبخند که می زنی
از پس رنج ها …
چنان شیفته ام می کنی
که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم
و باز هم پیروزم !!


Aimer




خوشحالی یعنی داشتن دوستان فیسکوبی

Aimer

در شب کوچک من , افسوس
باد با برگ درختان میعادی دارد
در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟
من غریبانه به این خوشبختی مینگرم
من به نومیدی خود معتادم
گوش کن
وزش ظلمت را میشنوی؟

Aimer

مهربانی جاده ایست که هرچه پیشتر روند, خطرناک تر میگردد,


نمیتوان بازگشت امالحظه ای باید درنگ کرد و شاید چندگامی به بیراهه رفت

Aimer