یه دوس پسرم نداریم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نداریم که نداریم...
در عوض خطم همیشه شارژ داره...
شبا لازم نیست الکی تا سه بیدار بمونم
فکر و خیال ندارم...
غم و غصه ندارم...
به مامان و بابام دروغ نمیگم...
همه بستنی مو خودم میخورم...
دغدغه کادوی ولنتاین ندارم...
کسی هم نیست با احساساتم بازی کنه...
اخرشم بهم خیانت کنه...
و هزاران جوایز نقدی دیگر...
واااااااااااااااااااااااای من چقدر خوشبختم...
تا حالا از این زاویه به زندگی نگاه نکرده بودم...
من برم یکم ورزش کنم روحم شاد شه
صحرا
Deletar comentário
Deletar comentário ?
asemoniiii
Deletar comentário
Deletar comentário ?
رضا
Deletar comentário
Deletar comentário ?