من متولد1379 هستم... عاشق کارگردانی هستم.خواننده های مورد علاقه:فرزاد فرزین،احسان خواجه امیری و زانیار خسروی هستن...!من موزیسین گیتار پاپ هستم...و بعدها ممکنه سراغ گیتار الکتریک هم برم.... به مسائل دینی پایبندم ینی نماز میخونم،روزه هم میگیرم...!«ریا نشه»!!!!!!! لز نظر دوستامم فردی باحال و پر انرژی هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!! کـــــــــــــــــــــــار گــــــــــــــــــردان کوچولوئم! به محض این که یه آهنگی رو گوش میدم استوری بورد کلیپش تو ی ذهنم به وجود میاد... ریمیکس آهنگم مینویسم... مدرسه ی تیز هوشان هستم!
ستیا
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?
سارا
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?
mohsen
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?