سلام دوستای عزیز . دوستای عزیزی که با من دوست شدید هوادارم شدید پستامو لایک کردید و برام نظر گذاشتید .
اگه یادتون باشه بهتون گفته بودم یه روزی از اینجا میرم .
الان وقتشه .
حالا میخوام برم منتظر دوستانم میمونم تا زیر همین پستم باهام خداحافظی کنن
امیدوارم دوستام این پستمو ببین تا فکر نکنن بدون خداحافظی رفتم .
این آخرین پستمه و فقط به نظرات جواب میدم .
دوستان خداحافظ ...
شبنم
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
شیوا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
آیینه
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
« آیینه چه با احساس...! خوش بگذره، مواظب خودتون باشین»
------------------------------------
مرسی شما هم همینطور
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مهسا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
خدافظیشم کردی
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
شیوا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مجیدندایی
کانچه تو هم گفته ای , دل ز پی ان نرفت
دل همه پیمانه جست هیچ نیامد به هوش
تن همه پیمان شکست , بر سر پیمان نرفت
بازم چیکار کردی یادت افتاده بری
نمیشه نگی , تا نگی نمیشه بری
با هر اکانتی هم برگردی همین اش و همین کاسه
شادزی و مهر افزون باشی
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
آیینه
گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مهسا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
تقصیر تو نیست همیشه همین گونه بوده
برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است . . .
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
ترنم ايزدي
تنگ میشود…
میدانی!؟
میگویم گاهی اما،
این گاهیها عجیب بوی
همیشه میدهند!
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
« مجیدندایی
با هر اکانتی هم برگردی همین اش و همین کاسه
»
------------------------------------
ولی دیگه برگشتی نیست
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
« مهسا واقعا بعضیا وقتی بود و نبودشون یکیه نباشن بهتره»
------------------------------------
شاید همینطوره . ممنون از نظرتون
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مجیدندایی
هر جور راحتی ان شالله موفق باشی
اما آخرش نگفتی چیکار کردی , لااقل برا ما تجربه بشه
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
احمد احمدی
همه روزی میروند
امیدوارم با خاطره ایی خوش بروی
که صد البته درصد کمی احتمال این را میدهم
چراکه جایی که دل خوش باشد ماندن بهتر است از رفتن
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
« مجیدندایی
اما آخرش نگفتی چیکار کردی , لااقل برا ما تجربه بشه»
------------------------------------
من کار بدی نکردم داداش فقط میخوام برم همین ...
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
Peyman
« احمد احمدی »
------------------------------------
ممنون از شما
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مهسا
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مجیدندایی
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
خب پس چرا هی ادا اصول درمیارریید!
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
mobham
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟
مجیدندایی
« mobham بعله هرکی رفته کار بدی کرده!!»
------------------------------------
یهنی : بد آید به مردم ز کردار بد
بد آید بدیشان هم از کار بد
حذف التعليق
هل أنت متاكد من حذف هذا التعليق ؟