سلام دوستای عزیز . دوستای عزیزی که با من دوست شدید هوادارم شدید پستامو لایک کردید و برام نظر گذاشتید .
اگه یادتون باشه بهتون گفته بودم یه روزی از اینجا میرم .
الان وقتشه .
حالا میخوام برم منتظر دوستانم میمونم تا زیر همین پستم باهام خداحافظی کنن
امیدوارم دوستام این پستمو ببین تا فکر نکنن بدون خداحافظی رفتم .
این آخرین پستمه و فقط به نظرات جواب میدم .
دوستان خداحافظ ...
شبنم
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
شیوا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
آیینه
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
« آیینه چه با احساس...! خوش بگذره، مواظب خودتون باشین»
------------------------------------
مرسی شما هم همینطور
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مهسا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
خدافظیشم کردی
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
شیوا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مجیدندایی
کانچه تو هم گفته ای , دل ز پی ان نرفت
دل همه پیمانه جست هیچ نیامد به هوش
تن همه پیمان شکست , بر سر پیمان نرفت
بازم چیکار کردی یادت افتاده بری
نمیشه نگی , تا نگی نمیشه بری
با هر اکانتی هم برگردی همین اش و همین کاسه
شادزی و مهر افزون باشی
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
آیینه
گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مهسا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
تقصیر تو نیست همیشه همین گونه بوده
برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است . . .
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ترنم ايزدي
تنگ میشود…
میدانی!؟
میگویم گاهی اما،
این گاهیها عجیب بوی
همیشه میدهند!
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
« مجیدندایی
با هر اکانتی هم برگردی همین اش و همین کاسه
»
------------------------------------
ولی دیگه برگشتی نیست
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
« مهسا واقعا بعضیا وقتی بود و نبودشون یکیه نباشن بهتره»
------------------------------------
شاید همینطوره . ممنون از نظرتون
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مجیدندایی
هر جور راحتی ان شالله موفق باشی
اما آخرش نگفتی چیکار کردی , لااقل برا ما تجربه بشه
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
احمد احمدی
همه روزی میروند
امیدوارم با خاطره ایی خوش بروی
که صد البته درصد کمی احتمال این را میدهم
چراکه جایی که دل خوش باشد ماندن بهتر است از رفتن
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
« مجیدندایی
اما آخرش نگفتی چیکار کردی , لااقل برا ما تجربه بشه»
------------------------------------
من کار بدی نکردم داداش فقط میخوام برم همین ...
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
Peyman
« احمد احمدی »
------------------------------------
ممنون از شما
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مهسا
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مجیدندایی
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
خب پس چرا هی ادا اصول درمیارریید!
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
mobham
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
مجیدندایی
« mobham بعله هرکی رفته کار بدی کرده!!»
------------------------------------
یهنی : بد آید به مردم ز کردار بد
بد آید بدیشان هم از کار بد
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟