بسیاری از مردان در مورد اندازه آلت تناسلی خود نگران هستند . روش های درمانی زیادی در اینترنت موجود است که ادعا می کنند می توانند به شما برای بزرگ کردن آلت تناسلی کمک ند . با این حال اینها کلاهبرداری هستند و هیچ درمان علمی ثابت شده و مطمئنی برای افزایش اندازه آلت تناسلی وجود ندارد .



اندازه نرمال آلت تناسلی چقدر است ؟

میانگین اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ 14 الی 16 سانتی متر (5.5 الی 6.3 اینچ) در طول و 12 الی 13 سانتی متر (4 الی 5 اینچ) در قطر است . از نظر پزشکی ، اگر اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ کامل کمتر از 7.6 سانتی متر باشد ، آلت تناسلی کوچک محسوب می شود . اندازه آلت تناسلی در حالت خوابیده بسیار متفاوت استصورات غلط درباره اندازه آلت تناسلی



انواع عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی


آیا عمل جراحی موثر است ؟
جراحی های مختلفی وجود دارد : جراحی طول آلت تناسلی ، جراحی ضخامت آلت تناسلی و چربی کشی (لیپوساکشن)



جراحی طول آلت تناسلی
جراحی طول آلت تناسلی با برش رباطی که آلت را به استخوان ناحیه شرمگاهی متصل می کند و پیوند زدن پوست اضافه بر بدنه آلت ، انجام می شود . این عمل اندازه آلت تناسلی را در حالت خوابیده تا 2 سانتی متر افزایش می دهد اما بر روی اندازه آلت تناسلی در هنگام نعوظ اثر ندارد . رباط برش داده شده ممکن است کارهایی را که قبل از عمل انجام می داد ، انجام ندهد و این یعنی نعوظ شما دچار مشکل می شود . هم چنین این خطر وجود دارد که این عمل باعث درد هنگام آمیزش جنسی شود .

پیج اینستاگرام
https://www.instagram.com/1zojeshgh/


منبع :
http://1zoj.ir/enlarging-the-penis/

پسند