ترک اعتیاد شیشه

ترک اعتیاد شیشه و ترک شیشه عوارض ترک اعتیاد به شیشه و روش ترک مصرف شیشه چه عوارضی را به دنبال دارد در این مقاله باهم اثرات مصرف شیشه و ترک شیشه را با هم بررسی می کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید

شیشه یا کریستال دى مت‌آمفتامین چیست؟

نامهای دیگر شیشه: کریستال دى مت‌آمفتامین هیدروکلرید یا به زبان عامیانه کریستال یا شیشه یک ماده قدرتمند، اعتیادآور، از دسته مواد محرک و به شکل ترکیبى و مصنوعى است.
کریستال یا شیشه به شکل بزرگ و شفاف و مانند کریستال هاى واقعى و به رنگ هاى صورتى، آبى و سبز یافت مى شود.
این ماده همچنین در خیابان به اسامى «مت»، «تینا» ، «آیس» و «شیشه» شناخته شده است.
يكي از انواع موادمخدر كه امروزه از مواد نسبتاً پر مصرف مي باشد . وجه تسميه اين ماده‌مخدر اين است كه اين ماده در بعضی حالات ، شكل ظاهري آن شبيه خرده شیشه است و يا تكه‌هاي كوچک يخ ، اما بیشتر به صورت دانه های ریز است . اين ماده در اروپا و آمريكا بيشتر به نام آيس شناخته می شود.
تحقيقات نشان مي‌دهد كه مهمترين تركيب اين ماده‌مخدر آمفتامين است. سابقه توليد و مصرف آمفتامين به قبل از جنگ جهاني دوم مي‌رسد و در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان يك داروی مؤثر در رفع افسردگي سربازانی كه مشغول جنگ بودند و يا نيروهايي كه قرار بود چندين شبانه‌روز را به صورت پيوسته به نبرد مشغول باشند و فرصت استراحت نداشتند برای بالا بردن سطح انرژی آنان استفاده مي‌شد.
با گذشت زمان و مشخص شدن عوارض خطرناک مصرف شیشه اين ماده و اعتياد به آن ، كاربرد اين ماده به عنوان دارو به تدريج كنار گذاشته شد .
عوارض اعتیاد به شیشه(کریستال)

اثر مصرف شیشه هم مانند هر نوع ماده دیگرى در اشخاص مختلف متفاوت و وابسته به عواملى چون سایز

پسند