دکمه Call To Action در تبلیغات آنلاین

اشتباهاتي که باعث کم رنگ شدن نقش Call To Action در بنر مي شود :

اين مورد براي ما هم پيش آمده که طراحی بنر کرده ايم که دکمه کال تو آکشن فقط به عنوان يک مورد اجباري در آن استفاده شده که اين موضوع همانطور که بالا به اشاره کرديم به موارد متعددي بستگي که باعث مي شود ما به اين مشکل برخورد کنيم که در زير به آن مهم ترين آنها اشاره ميکنيم .

وجود تعداد زياد متن : اين مورد شايد جزو اصلي ترين عوامل مشکل ساز براي کم رنگ شدن نقش دکمه فراخوان باشد . توجه داشته باشيد که بنر گيف مشتکل از تعداد فريم هاي پشت سر هم است که زمان بر حسب ثانيه را تشکيل مي دهد . شما مي بايست در يک محدوده فريم ، تصاوير و متون دلخواه را در آن چيدمان و به حرکت در آوريد به نوعي طراحي بنر گيف انجام دهيد . مشکل اينجاست که قالبا به صورت همزمان نميشود کال تو اکشن را با ديگر حرکت موشن در در فريم ها به صورت همزمان اجرا کرد يا زباني ساده با توجه به محدوديت که براي بنر گيف وجود دارد اين موضوع همزمان امکان پذير نيست و دست طراح براي اين عمل تا درصد زيادي بسته است . به همين دليل بهترين روش براي انجام اينکار و استفاده دقيق و درست از دکمه فراخوان اين است که تعداد متون و يا تعداد اسلايد هاي مجزاي طرح را کاهش دهيد تا تمرکز اصلي بر روي دکمه فراخوان باشد .
زیبایی در سادگی است : بسیار مشخص است شما برای دعوت از فردی نیاز ندارید که دنبال راه های پیچیده بگردید ، کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از جمله های قدیمی که دیگر جمله کلیشه ای و به خاموش نامیده می شوند استفاده نکنید . یک دکمه فرخوان به صورت گرافیکی ساده

پسند