يكي از نقاشي هاي سهراب سپهري ٣ ميليارد تومن فروخته شد...مرحوم اگه زنده بود قايق ساختنو بيخيال ميشد، مي رفت يه كشتي تفريحي مي خرید
Yorum başarıyla bildirildi.
Mesaj, zaman çizelgesine başarıyla eklendi!
50000 arkadaşınızla ilgili sınırınıza ulaştınız!
Dosya boyutu hatası: Dosya limiti aştı (92 MB) ve yüklenemiyor.
Dosya yüklenemiyor: Bu dosya türü desteklenmiyor.
Yüklediğiniz resimdeki bazı yetişkinlere uygun içerik tespit ettik, bu nedenle yükleme işleminizi reddetti.
Resim, video ve ses dosyası yüklemek için profesyonel üyeye yükseltmelisiniz. Pro'ya yükselt