چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگر عمر را چند بار به انسان می دهند؟؟.........
نظر با موفقیت گزارش شد
ارسال با موفقیت به جدول زمانی شما اضافه شد!
شما به حد مجاز خود رسیده اید 50000 دوستان!
خطای اندازه پرونده: پرونده از حد مجاز (92 MB) فراتر رفته و قابل آپلود نیست.
بارگیری پرونده امکان پذیر نیست: این نوع فایل پشتیبانی نمی شود.
ما برخی از محتوای بزرگسالان را بر روی تصویری که بارگذاری کرده اید تشخیص داده ایم ، بنابراین روند بارگذاری شما را رد کرده ایم.
برای آپلود تصاویر ، فیلم ها و فایل های صوتی ، باید به اعضای حرفه ای ارتقا دهید. برای ارتقاء به مزایای بیشتر
مجیدندایی
جان و دل بر باختن بر روی جانان زیستن
سوختن در هجر و خوش بودن به امید وصال
ساختن با درد و پس , با بوی درمان زیستن
(عراقی)
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟
ℳ
حذف نظر
آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟