مشكل عجيب محسن مسلمان

برانکــــو بهانه اول را پیدا کرد


فوتبال ایران ، لیگ برتر 

محسن مسلمان هافبکی که به قول حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس، به‌جای محمد نوری و توسط علی‌اکبر طاهری به لیست تیم اضافه شده، یک مشکل عجیب پیدا کرده و به احتمال زیاد نمی‌تواند دقایق زیادی برای پرسپولیس مقابل پدیده به میدان برود.
جدا از حساسیت چشم که به‌شدت طی ماه اخیر، مسلمان را آزار می‌داد، ماجرای مصدومیت از ناحیه زانو نیز مزید بر علت شده تا کادرفنی در مورد بازی دادن به این بازیکن، دچار تردید شوند.

جالب اينكه مسلمان هم از جمله بازيكناني بود كه خارج از ليست برانكو و بدون نظرخواهي از اين مربي كروات (طبق ادعاي مسئولان باشگاه) جذب پرسپوليس شد و اگر مصدوميتش طولاني شود، مطمئناً برانكو بهانه پيدا خواهد كرد تا در صورت عدم نتيجه‌گيري، مشكلاتش را به گردن مسئولان باشگاه و دخالت‌هاي‌شان بيندازد.

محسن مسلمان 2 بار تســــت داد!
برخي مي‌گويند زانوي محسن مسلمان مشكل دارد. برخي ديگر بحث ساييدگي غضروف پاي اين هافبك چپ‌پا را وسط مي‌كشند. ديروز وقتي با يكي از دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس تماس گرفتيم به ما اطمينان خاطر داد كه مسلمان هيچ مشكلي ندارد و مقداري از لحاظ بدني از ساير سرخپوشان عقب است.

بنا بر گفته همين فرد نزديك به باشگاه پرسپوليس، محسن مسلمان 2 بار مجبور شده كه تست بدهد؛ يك بار تست پزشكي داد و بعد براي اطمينان خاطر به تازگي MRI هم داده است البته گفته مي‌شود با توجه به كمبود بازيكن احتمالاً برانكو از محسن مسلمان در ليست 18 نفره خود استفاده خواهد كرد.

پسند