احمقانه ترین..........

احمقانه ترین،مضحک ترین، ودروغین ترین

بهانه برای پایان دادن به یک رابطه این جمله است:

"عزیزم تو خیلی خوبی،من لیاقت تو رو ندارم

Beğen