میدونی ضد حال چیه؟
تایپ میکنی :
«با تمام وجود دوستت دارم»
رو مانیتور رو میبینی :
«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!
ینی میخوای کیبورد و سیستمو داغون کنی اون موقع

پسند