دین: تنش‌ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلاً به واقعیت فکر نمی‌کنید. تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می‌تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

اردیبهشت: شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه‌های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

خرداد: حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند. شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

تیر: شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر د

پسند