چرا باید فرش شور بخریم ؟

فرش شور و مبل شور مولن آلمان با استفاده از محلول شوینده فرش های شما را تمیز می کنند. استفاده از فرش شوی به کاهش لکه ها و از بین بردن خاک های زمینی و فرو رفته که در توده فرش جمع می شود کمک می کند.

فیلم رضایت مشتریان را در آخر پایان همین صفحه نگاه کنید

استفاده از فرش شوی می تواند تا ده برابر بیشتر از جاروبرقی فرش را تمیز کند و می تواند به اندازه کافی خشک شود تا در عرض دو تا سه ساعت روی آن راه بروید. این دستگاه فوق العاده را با بهترین قیمت میتوانید از سایت بانه اورجینال از اقای کریم زاده تهیه بفرماید

وزن دستگاه و ابعاد دستگاه
باید توجه داشته باشید که دستگاهی که میخرید، متناسب با خانه شما باشد و بزرگ نباشد. وزن نیز دیگر فاکتور مهم است. که باید قبل از خرید مد نظر قرار دهید.



خشک کن سریع
در مبل شویی هرچه از آب کمتری استفاده کنید، کمتر به مبل شما آسیب وارد میشود. در دستگاه های با حالت خشک کن سریع آب کمتری استفاده میشود. همچنیین مبل زودتر خشک میشود.



میکس خودکار آب و شوینده
میکس خودکار آب و شوینده


میکس خودکار آب و شوینده
بعضی از دستگاه های مبل شویی خانگی آب و مواد شوینده را به صورت خودکار باهم مخلوط میکنند، که همین امر باعث میشود در زمان شما صرفه جویی شود.



تجهیزات جانبی
در هنگام خرید به تجهیزات جانبی توجه کنید. زیرا همین تجهیزات جانبی است که به شما کمک میکند که قسمت های کوچک و باریک را راحتتر بشویید.



گرم کننده مخزن آب
اگر دستگاه شستشوی مبل شما این ویژگی را داشته باشد آب را گرم نگه میدارد.تا اثر شستشو مبل افزایش پیدا کند.

https://baneh-original.ir/prod....uct/%D9%81%D8%B1%D8%

فرش شور و مبل شور مولن آلمان ❤️ تعداد محدود

فرش شور و مبل شور مولن آلمان برای خرید این محصول پرکارد و عالی از سایت بانه اورجینال و از همه جا ارزانتر بخرید، همچنین داری دو سال گارانتی میباشد.
پسند