قیمت زیره سبز کارخانه شاید اولین سؤالی باشد که بسیاری از صادرکنندگان و تجار محترم زیره سبز از تیم فروش بازرگانی فایدیم می پرسند.

امّا چرا فقط صادرکنندگان؟

چون زیره ای که صادر می شود باید دارای خلوص حداقل 98% باشد و زیره سبز با این درصد خلوص واقعی تنها توسط کارخانه های زیره سبز، تولید می شوند. به همین دلیل است که گاهاً عزیزانی که از ما قیمت می خواهند از عبارت قیمت زیره سبز بوجاری نیز استفاده می کنند.

انواع زیره سبز برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد؛ نظیر زیره های خرمنی و همچنین فرآورده های جانبی که در پروسه بوجاری زیره سبز به دست می آیند؛ امّا در بحث صادرات زیره سبز، منظور زیره سبز بوجاری شده با درصد خلوص بالاست.

زیره سبز معمولاً قبل از ورود به کارخانه بوجاری زیره دارای 30% تا 35% ضایعات است.

این ضایعات طی چندین مرحله مجزا برحسب نوع ضایعات و وزن آن ها، از زیره سبز جداسازی می شوند.

از جمله ضایعات همراه با زیره سبز:

علف هرز
ساقه و پوسته گیاه
سنگ ریزه

توجه: در صورت نیاز به مشاوره برای خرید عمده زیره سبز کارخانه و یا آگاهی از قیمت زیره سبز کارخانه، می توانید با مدیر فروش بازرگانی فایدیم تماس بگیرید و یا از صفحه (تماس با ما)، فرم استعلام قیمت را برای دپارتمان فروش فایدیم ارسال نمایید.

پیش از آنکه بخواهم در مورد قیمت زیره سبز کارخانه و پارامترهای مؤثر در آن صحبت کنم، تمایل دارم که این موضوع را برای شما باز کنم که منظور از زیره سبز کارخانه چیست؟

زیره سبز کشت شده در شهرستان های مختلف کشور، پس از برداشت سه اتفاق برای آن ها می افتد:

پس از یک پاک سازی اولیه توسط دستگاه هایی (برای حجم کم زیره سبز) که در محل برخی مزارع قرار دارند، به فروش می رسند.
به همان شکل و بدون پاک سازی به فروش می رسند. (اغلب برای کارخانه های تولید پودر و عرق زیره مورد استفاده قرار می گیرند)
به کارخانه های پیشرفته ارسال می شوند تا در آنجا ضمن پاک سازی با درصد خلوص بالا، از سایر فرآورده های جانبی زیره سبز نیز استفاده کنند.

جهت مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://phaidyme.com/factory-cumin-seeds/

قیمت زیره سبز کارخانه - کارخانه زیره ایران - فایدیم
phaidyme.com

قیمت زیره سبز کارخانه - کارخانه زیره ایران - فایدیم

قیمت زیره سبز کارخانه ، کارخانه زیره سبز سبزوار، کارخانه زیره سبز ایران ، قیمت زیره سبز بوجاری ، خرید عمده زیره سبز کارخانه ، کارخانه زیره فروغی ، فروش عمده
پسند