مهمترین عامل در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای افراد انگیزه افراد برای یادگیری زبان است که اغلب از دو عامل ناشی می شود: هدف از یادگیری و علاقه درونی به یادگیری زبان.

فردی که برای مهاجرت مجبور است هرچه سریعتر زبان انگلیسی را بیاموزد دارای انگیزه بیرونی قوی است ، اما شخص دیگری که به دلیل علاقه شخصی می خواهد انگلیسی صحبت کند دارای انگیزه ای کاملا درونی است و این یک عامل موثر و تعیین کننده است. به موقع. زمان یادگیری فرا رسیده است. منطقی که تعهد شخص اول را در مسیر یادگیری زبان تعهد و تلاش بیشتر نشان می دهد!

مورد بعدی سطح دانش اولیه افراد در زبان انگلیسی است. دو نفر را که می خواهند در آزمون تافل شرکت کنند در نظر بگیرید و بپرسید دوره تافل چقدر طول می کشد.

برای پاسخ به این سوال ، باید سطح اساسی هر یک از این افراد را تعیین کنیم. اگر یکی از آنها مبتدی و دیگری متوسط ​​باشد ، طبیعی است که نفر دوم برای رسیدن به هدف به زمان کوتاه تری نیاز دارد.

منبع: یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد از انگلیشدان
https://www.englishdon.ir/engl....ish-learning-needed-

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟|پاسخ دقیق! - انگلیشدان
www.englishdon.ir

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟|پاسخ دقیق! - انگلیشدان

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌ کشد؟! این سؤال معمولاً جزء اولین سوالاتی است که ذهن زبان‌آموزان را به خود مشغول می‌کند. شاید شما هم تبلیغات پر زرق و برق مبنی بر یادگیری زبان در یک ماه یا حتی در چند جلسه را دیده‌ باشید! حالا میخواهیم دقیق‌تر، مدت زم
Aimer