امروز و در این مقاتله از وبسایت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان قصد داریم به بررسی این بپردازیم که چرا زبان انگلیسی و یادگیری ان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد گاها هزینه های زیادی جهت شرکت در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی کرده تا فرایند آموزش زبان انگلیسی را برای خود تسریع کنند.

این زبان تجارت بین المللی است

از آنجا که مقر تجارت جهانی عمدتا در قطب های مالی انگلستان و ایالات متحده است ، انگلیسی از دیرباز زبان پیش فرض تجارت بوده است ، همانطور که می توانید در تاریخ انگلیسی بخوانید. بنابراین ، انگلیسی زبان اصلی تجارت است و برای کسانی که می خواهند وارد نیروی کار جهانی شوند ، تقریباً یک زبان انگلیسی ضروری است ، تحقیقات از سراسر جهان نشان می دهد که ارتباطات تجاری فرامرزی اغلب به زبان انگلیسی انجام می شود. بنابراین نمی توان اهمیت آن را در بازار جهانی نادیده گرفت ، یادگیری زبان انگلیسی واقعاً می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

اکثر فیلم ها به زبان انگلیسی هستند

هالیوود یک مرکز سرگرمی جهانی است ، بنابراین طبیعی است که زبان انگلیسی باید زبان اصلی فیلمسازی باشد. البته ، فیلم ها اغلب دوبله یا زیرنویس می شوند - اما واقعاً بهتر است از زبان لذت ببرید.

یادگیری آن آسان است

بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید ، این مورد بحث است ، اما به طور کلی پذیرفته شده است که زبان انگلیسی برای تسلط بر آن بالاترین نرخ مالیات را ندارد. درک واژگان ساده است و در طول سالها به زبانهای مختلف تکامل یافته است ، همانطور که در مقاله History of English توضیح داده شده است. بنابراین ، بسیاری از گویندگان آن زبانها می توانند ببینند که مفاهیم انگلیسی از کجا آمده اند و به سرعت با اصول انگلیسی سازگار می شوند.

شما می توانید مطالب را به صد روش مختلف بیان کنید

یکی از بهترین ویژگی های زبان انگلیسی انعطاف پذیری آن است: اغلب می توانید روش های متفاوتی را برای توضیح یک موضوع به دلیل گستردگی واژگان آن پیدا کنید. گفته می شود که دارای بیش از 750،000 کلمه (بسته به نحوه شمارش آن است - برخی از برآوردهای سخاوتمندانه این تعداد را 1 میلیون می داند) و هر سال کلمات جدیدی مانند مقاله تاریخ زبان را اضافه می کند. انگلیسی ذکر شده است.

به شما در درک زبان های دیگر کمک می کند

زبان انگلیسی دارای تاریخ طولانی و جذابی است ، شامل جنگ ها ، تهاجمات و نفوذ از سراسر جهان. فرهنگ هایی که در شکل گیری زبان انگلیسی امروزی نقش داشته اند شامل رومی ها ، وایکینگ ها و فرانسوی ها است. به همین دلیل ، ترکیبی از عناصر لاتین ، ژرمن و رومانس است.

این رایج ترین زبان در جهان است

بسته به میزان کمی که حساب می کنید ، علاوه بر حدود 400 میلیون زبان مادری ، انگلیسی توسط 1-1.6 میلیارد نفر درک یا صحبت می شود. با صحبت کردن بیش از یک چهارم مردم جهان به این زبان ، همیشه شخصی برای تمرین وجود دارد ، مخصوصاً در سفر.

امیدوارم از مطالعه این مقاله از وبسایت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان نهایت استفاده رو برده باشید و مصمم تر از قبل بتوانید برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام نمایید.
همچنین اگر درخواست معلم خصوصی زبان دارید و یا میخواهید در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیشدان شرکت کنید، به لینک زیر بروید.
https://www.englishdon.ir/priv....ate-english-teaching

Мне нравится