پیش 5 سال - ترجمه

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو توسط امیر قمصری ارائه می گردد.
بهینه سازی موتور جستجو مسئله ای بسیار مهم برای وبمستران می باشد چرا که سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه انجام سئو عالی در سایت شما، باعث بهبود تجربه کاربری و قابلیت دیده شدن بیشتر سایت شما را در بر دارد. کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در موقعیت ها و رتبه های ی برتر برای کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است، موجب می شود اعتماد به وب سایت شما بیشتر شود. در واقع کاربر و موتورهای جستجوگر به کمک سئو وب سایت شما متوجه می شوند موضوع وب سایت شما چیست و چه ارتباطی با جستجوی آنها دارد.
SEO یک ضرورت است. یکی از وظایف اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو، این است که سایت شما را برای کاربران و موتورهای جستجو مناسب و قابل فهم می کند. این سئو سایت است که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا محتوای سایت ها را درک کنند و مشخص کنند که آیا آن سایت ها برای کاربران جستجو کننده خواهد بود یا خیر.
در دوره جامع آموزش سئو نیوسئو، میتوانید با تکنیک های تولید محتوای سئو شده آشنا شوید تا کمک کنید محتوای شما در صدر نتایج جستجوی کاربران گوگل نمایش داده شود.
همچنین در این دوره آموزش سئو با تکنیک های ساخت بک لینک آشنا می شوید. امیر قمصری به شما بیش از 20 تکنیک عملی ساخت بک لینک را آموزش می دهند و میتوانید بک لینک های باکیفیت برای وب سایت های خود بسازید.
برای شرکت در دوره جامع آموزش سئو امیر قمصری به وب سایت نیوسئو مراجعه نمایید.

نیوسئو - مرجع آموزش سئو ایران
https://www.newseo.ir/seo-training

image
پسند