سایت تبلیغاتی
با توسعه شبکه های مجازی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت, دنیای کسب و کار دچار تحولی شگرف در عرصه تبلیغات و بازاریابی گردید. اینترنت به عنوان رسانه اول دنیا ویژگی های منحصر به فردی در تبلیغات فراهم نموده و بسیاری از محدودیت ها را برای کسب و کارهای رسانه ای از میان برداشته است.
بازار آذربایجان : با افزایش روز افزون جمعیت کاربران اینترنتی در ایران , بازار تبلیغات اینترنتی به تنها روش مقرون به صرفه تبلیغات تبدیل شده است.
اما راه اندازی وب سایت و کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام علاوه بر هزینه های مالی محتاج اختصاص زمان زیادی نیز می باشد. مشغله های تخصیص زمان برای شبکه ها , به روز رسانی های همیشگی خسته کننده,دردسر فالو کردن و افزایش ممبرهایی که به دلیل جالب نبودن محتوای تبلیغاتی صفحه ,صفحات تبلیغاتی را ترک کرده و ریزش همیشگی اعضا و کاهش بازدید را به عنوان کابوسی شبانه روزی برای شما در پی خواهند داشت.

ما با داشتن تیمی تخصصی از ادمین های فعال در زمینه وب سایت ها و با دارا بودن پروفایل های گسترده در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت های تبلیغاتی و وبلاگ های تفریحی(بالغ بر 300 اکانت مختلف) نیاز شما را برای بازدیدکننده های هدفمند و همیشگی تامین نموده ایم.

برای درج آگهی ویژه با قیمتی باورنکردنی کافیست با شماره های
-09191364928----09381364928....پاشازاده
تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آگهی شما با تمامی مشخصات مورد نظر اعم از شماره تلفن , آدرس,لینک کانال یا لینک سایت شما,عکس و متن دلخواه شما درج شود.
و یا به آیدی تلگرامی https://t.me/amirpasha136
اطلاعات مورد نظر خود را ارسال فرمائید.

http://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4657/
http://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4657/

پسند