در فکرِ اینکه، این زندگی چرا، به چه علت، با چه استدلالی، قلبِ منو تو مشتش گرفته، فشار میده؛ یکی پاسخگو باشه
پسند
نظر
اشتراک
نمایش پست های بیشتر ...
اطلاعات
1 پستها
خانم
1374-08-07
درباره
ما خوشگلا...اعصاب:نداریم....لجباز:بعله هستیم....غرور:داریم تا دلت بخواد....اعتماد به نفس:زیاد......سرسخت:وحشتناک....خونگرم:شدید....مهربون:بسیار.....زیبا:اوووووووووف.....به خوشگل بودنمون افتخار میکنیم