فیسکوب ایرانیان - iranmct - مشاوره مدیریت
سلام دوست عزيز،
به شبکه اجتماعي فیسکوب ایرانیان خوش آمديد. براي استفاده از تمام امکانات شبکه ، شما بايد عضو اين سايت باشيد.
عضويت در شبکه اجتماعي فیسکوب ایرانیان رايگان است و هميشه هم رايگان خواهد ماند!
براي عضويت بر روي اين [لينک] کليک کنيد.


برند-نام-نیست.jpg مشاور-برندسازی-غیرحرفه‌ای-brandconsultant.jpg 100-معرفی-فهرست-برند-ارزشمند-برتر.gif bodylanguage-زبان-بدن.jpg
مشاوره مدیریت
مدت زمان عضویت: 2 سال و 9 ماه و 12 روز و 1 ساعت قبل


3681
نام کاربری: iranmct
نام واقعی: مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

مشاوره تدوین طرح توجیهی ( مشاوره طرح کسب و کار ، مشاوره بیزینس پلن ) Business Plan

http://business-plan.ir/لینک:

1

این مطلب را پسند کرده اند.
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

تفاوت لوگو با برندینگ – آیا برند و برندینگ همان لوگو است ؟

https://iranmct.com/news/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%A...A%AFلینک:

1

این مطلب را پسند کرده اند.
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

آمیخته بازاریابی ۴P از حروف اختصاری چهار پایه و ستون بازاریابی تشکیل شده است که شامل قیمت Price و محصول Product و مکان Place و ترفیع Promotion که می‌توان گفت استراتژی بازاریابی روی این چهار ستون پایه گذاری شده است. حفظ و تقویت یک برنامه بازاریابی نیاز به تقویت دائم این ستون‌ها بر اساس یک برنامه بسیار قوی و منسجم و تعاملی با سایر ستون‌ها دارد. توجه نمایید که تیم مشاوران مدیریت ایران قبلا در مقاله‌ای به بیان ۲۱p بازاریابی نیز اشاره نموده‌ایم.

https://iranmct.com/news/%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%A...C-4pلینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

مهارت‌های فروش در ادامه قسمت اول در خصوص مهارت فروش ، به تشریح سایر انواع مهارت‌های فروش خواهیم پرداخت . این مهارت‌های فروش به اثربخشی تیم فروش کمک شایابی خواهد نمود. مهارت‌های فروش هنر سوال پرسیدن یک فروشنده حرفه‌ای ، مذاکره فروش را با چند سوال آغاز می‌نماید. پرسیدن سوالات مناسب و هدفمند ، یکی از مهارت‌های فروش است. سوال پرسیدن ، ابزاری برای درک خواسته مشتری است.یک فروشنده غیرحرفه‌ای فقط هرچه به ذهنش می‌رسد ، می‌گوید ، شاید یکی از آن موارد مثل طعمه ماهیگیری ، موجب ایجاد انگیزه در مشتری بالقوه شده و فروش انجام شود. اما فروشنده حرفه‌ای با هنر سوال پرسیدن ، می‌داند که چگونه باید یک محصول را تشریح نماید. ارزش پیشنهادی محصولات و فواید آن را به درستی توصیف می‌نماید. از طرف دیگر ، کشف میزان بودجه ، زمان ، رقبا و فرایند خرید از این طریق اتفاق می‌افتد. مدیریت زمان فروشنده حرفه‌ای قادر است تا بیشتر زمانش را به گفتگو و برقراری ارتباط با مشتریان اختصاص دهد ، درحالی‌که سایر فروشندگان در حال بازی با گوشی موبایل ، هماهنگ کردن مراسم عقد و عروسی دخترخاله، رفتن به فلان پاساژ پس از ساعت کاری ، اطلاع از قیمت فلان آرایشگاه هستند. مدیریت زمان یک انواع مهارت‌های فروش است که حتما برای افزایش بهره‌وری فروش یا اثربخشی فروش مهم است. ادامه مطلب : مهارت‌های فروش

https://iranmct.com/news/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A...8%B4لینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

۱۴ مهارت فروش که هر فروشنده‌ای باید بداند ( قسمت اول )

https://iranmct.com/news/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A...8%B4لینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

۵ دلیل که برندها در ارائه نوآوری دچار شکست میشوند

http://iranmct.com/news/5-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8...8%AAلینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2017 از سوی اینتربرند اعلام شد

http://iranmct.com/news/100-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%...2017لینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

تفاوت برندسازی و برندینگ کسی که به صورت تخصصی فرایند مدیریت استراتژیک برند را انجام داده است ، کاملا آگاه است که برندینگ Branding با برندسازی Brand Building متفاوت است. برندینگ به معنای اقدامات و عملیاتی است که یک سازمان سعی می‌نماید تا برندی خلق شود. اما همه عملیات برندینگ به خلق یک برند ( ساختن برند ) ختم نمی‌شود، گاه موجب تخریب عملیات بازاریابی سازمان است. Branding Brand Building برندسازی برندینگ برندسازی حاوی تمام ابعاد و جنبه‌های ایجاد هویت تجاری و فردی است. برندسازی تنها موجب افزایش صدای برند و آگاهی از برند در نزد مشتری نخواهد شد ، بلکه موجب ایجاد هویت و ارزش برند است. ظهور پلتفرم‌های مشارکتی و تعاملی ، به بسیاری از کسب‌وکارها فرصتی برای افزایش آگاهی از برند و ارزش ویژه برند می‌گردد. اگر به برندسازی فردی و یا برندسازی شرکتی فکر می‌کنید، نکته‌ای را در نظر داشته باشید ، برندسازی یک نیاز به صرف زمان و منابع زیادی خواهد داشت. ادامه مطلب : تفاوت برندسازی و برندینگ

http://iranmct.com/news/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa...dingلینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست ) ...تیم مشاوران مدیریت ایران از اولین شرکت‌هایی بود که بحث برندینگ و برندسازی را به شکل حرفه‌ای و آکادمیک شروع و برخی مفاهیم را معرفی نمود، اما متاسفانه برخی شرکت‌های یک نفره ؛ از واژه برندینگ و خدمات مشاوره برندینگ به گونه استفاده می‌نمایند که گویی برندینگ به معنای استفاده از یک نام برای برندسازی است. تمام‌کاری آنان انجام می‌دهند تبلیغات برای یک شرکت یا یک محصول است و نه عملیات مدیریت برند. دقت نمایید که برندسازی و برندینگ یک عملیات استراتژیک است و نه ‌فقط بحث ایجاد یک نام و سپس تبلیغات .

http://iranmct.com/news/%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B...8%AAلینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست ؟ ( Key Performance Indicator )... شاخص کلیدی عملکرد KPI ابزاری برای ارزیابی عملکردهای مهم و اساسی برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب‌وکار است. تعیین این شاخص بر عهده مشاور برنامه ریزی استراتژیک یا مدیریت برنامه ریزی استراتژیک سازمان است. تعریف KPI : Key Performance Indicator “شاخص کلیدی عملکرد” یکی از انواع شاخص عملکردی است ( شاخص عملکرد KRI , KPI , PI شاخص کلیدی ، شاخص نتیحه ای ، شاخص عملکردی ) است.

مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

مدیریت برند حرفه بازاریابی و فروشندگی چه از نظر دستاوردها و چه از نظر دانش و تجربه، حرفه‌ای جذاب است. بازاریابی و فروش به غیر از تمرکز بر فروش محصولات جنبه‌های زیاد دیگری نیز دارند. افرادی که تمایل زیادی برای ملاقات با افراد و فروش محصولات و خدمات به آنان را دارند تهیه برنامه فروش ، شناسایی رهبری فروش ، ایجاد مجموعه‌ای ازز چشم‌اندازها و تبدیل آن‌ها به فروش برایشان راضی‌کننده خواهد بود. برای چنین فروشندگانی، فروش بسیار جائز اهمیت است و هر مشتری جدید، ارزش فراوانی برای سازمان دارد. افرادی نیز وجود دارند که از ایجاد استراتژی‌های بازاریابی ، رشد برند و استفاده از مهارت‌های خلاقانه خود برای به وجود آوردن برنامه‌های تبلیغاتی و ارتباطی تاثیرگذارر لذت می‌برند. مدیریت برند brand management ساخت نام برند ، ترویج برند و ارزش دادن به مشتریان ، از جالب‌ترین شغل‌ها در بازاریابی هستند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. تمام برندهایی که به نظرتان می‌رسد را در نظر بگیرید. با این کار تولیدات آنان با تصویر و لوگوی آن برند در ذهن ما به هم مرتبط می‌شوند. محصولات آرایشی بهداشتی را در نظر بگیرید: به سرعت برخی از شناخته‌شده‌ترین برندها همانند اورآل، اولی و نیوآ به خاطرتان می‌آید. به لپ‌تاپ فکر کنید و خواهید دید که لوگوی آی بی ام و دل در نظرتان مجسم می‌شود. برندهای اپل و ماکروسافت امروزه برای هر کودک خردسالی نیز شناخته‌شده هستند. تمام ما با برندهایی نظیر وال مارت، ای کیا، تسکو، هوم دیپات، تارگت و برندهایی ازاین‌دست آشنایی داریم. به خدمات بانکداری فکر کنیدHSBC ، City Bank، Standard Charter یا America Bank و برندهای دیگری که با آن‌ها آشنایی دارید سریعا در خاطرتان مجسم می‌شوند. زمانی که برای سفر برنامه‌ری

http://iranmct.com/news/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c...b%8cلینک:

1

این مطلب را پسند کرده اند.
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

استراتژی تبلیغات Advertising Strategy .......سوالی در ذهن بسیاری از مدیران است : چرا در دنیای بازاریابی ، تبلیغات برخی شرکت‌ها به موفقیت های بزرگ می‌انجامد و برخی تبلیغات با شکست ؟ چرا تبلیغات برخی بیش از دیگران دیده میشود ، هرچند که ممکن است بودجه تبلیغاتی آنان کمتر نیز بوده باشد؟ پاسخ به اینگونه سوالات در بخشی از برنامه بازاریابی به نام استراتژی تبلیغات واقع شده است. استراتژی تبلیغات عبارت است نقشه راه بلند مدت سازمان برای کمک به فروش محصولات و خدمات از طریق ایجاد رابطه با مصرف کننده است. تنوع استراتژی‌های بازاریابی بسیار زیاد است.هر شرکتی میتواند یکی از انواع استراتژی‌های تبلیغاتی را انتخاب نمایند. با این وجود تمام استراتژیهای تبلیغاتی دارای عناصر تشکیل دهنده یکسانی هستند. یک استراتژی تبلیغات موثر باید بیان کننده مشکلات و فرصت‌های پیشروی سازمان بوده و تاثیر بزرگی بر فروش، سودهی و ارزش شرکت داشته باشد.

http://iranmct.com/news/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7...8%AAلینک:

2

این مطلب را پسند کرده اند.
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

رشد برند – چگونه نام تجاری خود را موفق و بزرگ نماییم

http://iranmct.com/news/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%B...9%85لینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

رشد برند – چگونه نام تجاری خود را موفق و بزرگ نماییم -------زندگی با قول برند ( وعده برند ) به معنای زندگی در عصر برندینگ است. روزانه با حجم عظیمی از تبلیغات مواجه هستیم که پیام آنان در خصوص قول برند است. قول برند Brand Promise ، همان قولی است که برند به مشتری خود در خصوص محصولات و خدمات خویش می‌دهد. این قول دقیقا مشابه همان قولی است که شما در زندگی شخصی و یا در سازمان به همکارانتان می‌دهد. وفای به قول ( وفای عهد ) بسیار مهم است و شکستن یا همان زیر پا نهادن آن یک خطای بزرگ.

http://iranmct.com/news/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C...8%AFلینک:
مشاوره مدیریت 
مشاوره مدیریت

مشاور برندسازی غیر حرفه‌ای چیست ؟ مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای ، فرد یا شرکتی که به ارائه خدمات مشاوره در حوزه برندسازی / برندینگ به فعالیت می‌پردازند ولی انتظارات کارفرما در خصوص معرفی برند به بازار را برآورده نمی‌سازند. یک مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای می‌تواند که خیلی باتجربه و تحصیل‌کرده باشد ، اما تجربیاتش ناشی از آزمون‌وخطا بر سرمایه کارفرمایان باشد و تحصیلاتشان نیز در حد یک کاغذ و مطالب غیرکاربردی دانشگاهی است.

دوستان

گروه‌ها

آخرین بازدیدکنندگان

(2417دفعه)
ابتدا وارد سایت شوید .

دعوتنامه

مشاوره مدیریت کسی رابه جامعه مجازی فیسکوب ایرانیان معرفی نکرده است.