در این برنامه می خواهیم در مورد دلایلی صحبت کنیم که باعث می شن ما اونطور که باید و شاید نتوانیم به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهیم.
https://goo.gl/vw6sgc
در این برنامه می خواهیم در مورد دلایلی صحبت کنیم که باعث می شن ما اونطور که باید و شاید نتوانیم به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهیم.
https://goo.gl/vw6sgc
در برنامه آموزشی اخیر در مورد شرکت هایی صحبت کردیم که مشتریان خود را وادار به تکرار مشکل، شماره اشتراک سرویس و یا اطلاعات خود از اپراتوری به اپراتور خود می کنند. در این برنامه از زاویه دیگری به این موضوع خواهیم پرداخت.
https://goo.gl/FFKsE4
مدرس مهارت های فروش و خدمات مشتری و نویسنده کتاب مشتری دوره گرد