#شایعه #جاسوسی در پیام رسان های ایرانی

باعرض سلام و وقت بخیر خدمت تمامی دوستان عزیز

داشتن یک ارتباط پایدار نیاز به یک بستر قابل اعتماد داره و نرم افزار #تلگرام و برنامه های غیر بومی این قابلیت رو ندارند. امروز به دلایل امنیتی دولت اون رو #فیلتر موقت کرد و فردا شاید خود #تلگرام به دلایل مختلف به ای پی ایران خدمات نده.
بچه های زحمت کش ایرانی پیام رسانهای خوبی رو طراحی و آماده سرویس دهی کردن.
جا داره ما هم برای داشتن یک ارتباط ثابت و بدون اختلال و همچنین محفوظ موندن اطلاعات شخصی و ... مون از این پیام رسان ها استفاده کنیم و بیشتر نیازهامون رو با محصولات داخلی برطرف کنیم.
من خودم گروه داشتم که الان توی سروش اون رو تشکیل دادم و از تمامی ممبرهای عزیز این گروه درخواست کردم که وارد این گروه ها در این پیام رسان پیشرفته و ایرانی بشن و همچنین از شما هم وطن عزیزم خواهشمندم که شما هم گروهها و کانالها و ممبرهاتون رو به یک پیام رسان بومی انتقال بدین تا همیشه یک ارتباط پایدار و قابل اعتماد داشته باشین.

شایعه جاسوسی در این پیام رسانها کذب محضه. چون:

1- بچه هایی که آر کیو 140 رو سالم به زمین مینشونن و در جنگال (جنگ الکترونیک) ابرقدرت این تکنولوژی رو شکست میدن و ده ها نبرد سایبری دیگر که درش پیروز بودن براشون نفوذ در پیام رسانهای خارجی کاری نداره

2-اطلاعات ما بدون اجازه ما و بدون حتی کوچکترین مقاومت از طرف مدیران پیام رسانهای خارجی در اختیار سرویس های #جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای بیگانه قرار میگیره.

ادامه در قسمت نظرات

image
پسند